Uitzwaaien, vliegen en Tokyo Narita Airport - Reisverslag uit Tokyo, Papua Nieuw Guinea van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu Uitzwaaien, vliegen en Tokyo Narita Airport - Reisverslag uit Tokyo, Papua Nieuw Guinea van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu

Uitzwaaien, vliegen en Tokyo Narita Airport

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 September 2012 | Papua Nieuw Guinea, Tokyo

Gisteren was het dan zover.. Iedereen gedag zeggen voor twee maanden! Pfoe.. dat was wel even moeilijk! Alles is op de foto vastgelegd door mijn "paparazzi" tante! Dus een leuk begin van mijn fotoboek wat er straks komt, allemaal huilende mensen!

Eenmaal door de douane moest ik vrijwel direct naar de gate want ik moet anderhalf uur(!) van te voren al aanwezig zijn! Bij de gate zal ik al snel dat ik vooral met Japanners (inclusief mondkapjes, vroeg me al bijna af of het verplicht was!) in het vliegtuig zou komen te zitten, dus helaas geen andere backpackers ontmoet!
Eenmaal in het vliegtuig bleek dat ik bij de nooduitgang zat! Ik had gewoon ruim 2 meter aan beenruimte!!! Heeel erg fijn! Naast mij zat een japanner en daarnaast een Engelse vrouw, beiden de gehele vlucht geslapen..... Gezellig!
Ik heb tijdens de vlucht een beetje films gekeken en naar afleveringen van series. Eigenlijk was het zo voorbij! En als een echte Hollander: ALLES was gratis!! Eten, drinken, dekentje, kussentje enz.!!

Van mijn lieve vriendinnetje Diede had ik een laatste cadeautje gekregen, een pakketje met 8 enveloppen, die mag ik om de paar uur lezen! Ik heb er nu 4 gelezen! Iedere brief is van iemand anders, hoewel.. ik heb er al twee van mijn vader! Natuurlijk in stijl; niet te lezen en op een Van Wijk Nieuwegein briefje!

Inmiddels ben ik al een aantal uur op Tokyo geland, om 02.00uur jullie tijd om precies te zijn!
Eenmaal uit het vliegtuig was het mij niet helemaal duidelijk waar ik heen moest, de japanners die hier werken overigens ook niet.. Gelukkig trof ik een mevrouw die goed engels sprak en mij kon vertellen dat ik met de shuttlebus naar vertrekhal 2 moest. Toen ik in de bus zat naar vertrekhal twee zat, hoorde ik twee Britse mensen over Australie praten. Ik vroeg hen of zij ook naar Australie en dus naar Cairns vlogen. Zij gingen ook naar Australie maar niet naar Cairns, ze vliegen op Brisbane. Zij zijn eerst naar Amsterdam gevlogen, vanuit daar naar Tokyo, van Tokyo vliegen ze naar Singapore en daarna vliegen ze pas naar Australie! Nou..Dan wacht ik liever een paar uur op het vliegveld!

Inmiddels zit ik al een paar uur bij mijn Gate, ik vlieg pas om 21.15uur (lokale tijd Tokyo) maar ik was zo moe dat ik eerst even ben gaan slapen en dan loop ik straks wel een rondje langs alle winkels! Ik ben blij als ik er eindelijk ben en ik hoop dat ik straks wat mensen ontmoet! Ik heb in ieder geval nog voldoende tijdschriften en brieven om te lezen dus die laatste uurtjes kom ik ook wel door!

Ik ga straks met Lisa en mijn moeder skypen! Dus daar kijk ik al naar uit!
Ik heb trouwens 0,000000 bereik met mijn telefoon hier dus ik hoop maar dat dat in Australie anders is!

Gelukkig heb je overal tegenwoordig FREE WIFI! (He Liek?!)

Het volgende verhaal schrijf ik jullie vanuit het zonovergoten Australie! Tot dan!!

Ik ga nog even genieten van de Japanse televisie (samen met het halve grondpersoneel van Tokyo Narita Airport, die hoeven verder niks te doen schijnbaar)

Veel liefs!
XXX

  • 29 September 2012 - 08:27

    Mieke, Lisa En John:

    Wat goed dat Pieter er gisteren bij was op het vliegveld. hij heeft alles geregeld. Wij hadden dat allemaal niet precies geweten. Was ook wel leuk hoor met zijn allen. Je was wel stoer hoor! Ik heb de hele avond aan je gedacht. Nu zijn mijn avonden natuurlijk niet zo lang, maar toch. Vanmorgen hebben we je al weer gesproken. Wat een uitvinding zeg die skipe. Je was wel erg moe zei je al. Ik ga straks alle mannen voorzien van eten en dan ga ik naar de telefoonwinkel om toch een internet bundel te halen. Lisa heeft al whatsapp. aangemaakt. Ik vind het toch ook wel leuk om af en toe wat te horen.
    We missen je nu al, vooral je zus heeft het er wel moeilijk mee. We houden maar in gedachten dat je er zelf voor gekozen hebt. als je straks in Australie zit, ben je deze hele reis al weer vergeten. See you
    dikke kus van ons uit Benschop

  • 29 September 2012 - 08:58

    Diede:

    hee lieve schat! Wat leuk om je eerste verhaal al te lezen. Kan me voorstellen dat je inmiddels wel graag wilt gaan slapen, maar nog een werkdag en je bent er! Dan kan je lekker aan t zwembad bij jj's gaan liggen! Ook leuk om te lezen dat je de brieven leuk vind... Tja die van je pa heb ik ook niet kunnen ontcijferen. Vroeg nog of hij wel begreep dat je niet naar Egypte ging met al die hyroglieven maar dat begreep hij, dusja! Haha. Heb gisteravond lekker mee zitten tellen met hoe lang je nog moest enzo! Maar over die andere backpackers, die hebben vast een nog goedkopere vlucht, als ik zo die vlucht van die 2 britse lees dan moet dat wel nog goedkoper zijn! Ik ga zo eens even achter de laptop zitten om Skype te leren! Misschien kan ik dan ook ff met je babbelen! Lieverd, succes nog even, you can do it! I love you! Kusjes mij

  • 29 September 2012 - 09:11

    Lisette:

    Hey,
    Ik wist helemaal niet dat je alleen ging...
    Dacht echt dat je samen met iemand ging haha.
    Maar stoer zeg in je eentje!!
    Succes met het laatste stukje van de reis en ga lekker van het weer genieten!!
    Hier regent het :-S
    Groetjes!!

  • 29 September 2012 - 10:29

    Diaan, Eric, Julia En Milou:

    Lieve stoere Sanne,

    We staan hier met zijn allen (5man) gekluisterd aan de computer de eeerste wbjn.nl te lezen.. de hele dag gisteren/nacht met je meegeleefd ("waar zal ze zijn"?) en het eerste wat we riepen vanmorgen: "al wat gehoord"?? dus je moeder al gebeld en al weer helemaal op de hoogte!
    Gelukkig geen stinkend buurman gehad en geen jankende babay...nu ff afzien daar misschien met mondkapje...maar dan naar je eindbestemming waar je je zo lang op hebt verheugd en GENIETN!! ik zou wel willen ruilen hoor zei ik gisteren tegen die vriendinnen van je.....
    Het was leuk gisteren en bijzonder. de eerste foto is echt een paprazzi foto..alsof je iets stiekum doet. er zijn er een boel wazig, komt dooor die hal en dat licht maar als een echte fotograaf en dat vinden de meiden vaak niet leuk) maak ik er gewoon veel..er zijn er altijd genoeg die lukken.. over fotoos gesproken; ten eerste ben jij een ontzettende mazzelkont dat je dit kan doen, en zo stoer en een kanjer dat je het alleen doet..er zijn telefoons...EN...je hebt digitale camara's, als ze niet mooi zijn dan gooi je ze gewoon weg! hoe denk je dat ik dat altijd deed met rolltejes vroeger na en vakantie en met mijn eeuwige geltekortprobleem als ik van vakantie terugkwam!! dan kostte dat ook nog een boel geld (wat ik niet had..) en waren er ook nog mislukt...
    afijn.. ik word natuurlijk weer de meest grootgebruiker van deze pagina...hier stress want er wordt al vroeg verzameld, niemand zit en staat aan de ontbijttafel (grrrrrrrrrrrrrrr). ik ga de fotoos zo even opppimpen en dan brneg ik ze straks naar Benschop. je moeder heb ik er al 3 gestuurd.
    Met je zus komt het goed, ook zij gaat hiervan "leren" en ze heeft ons!! (komt ze ff hier wonen, is het minder stil..) En de voordelen zien van het alleen thui s zijn, alle aandacht, altijd op de bank liggen, veel geld krijgen, altijd je lievelingsteten..
    ik weet het ook nog goed hoor toen je moeder naar Israel ging (geen telefoons, wachten op een blauwe brief en het was toen spannend qua oorlog, er stonden bij de douane zwaar bewapende militairen) en ze had vroeg verkering en ging de deur uit. ik trok ook veel met Mieke op... komt goed!

    jij nu nog een paar uurtjes...dan op naar Australie..GENIET!!!!! (o ja, we hebben de loodjes voor 5 dec nog getrokken... 1 iemand op schiphol heeft m effe voor jou getrokken, in een envelooppe gedaan)

    O ja, en de groeten en een fantatsische reis van Paula, Carla en Jet!!


    Dag lieve stoere schat!! je kunt het!!
    je tanti.

  • 29 September 2012 - 10:35

    Diaan, Eric, Julia En Milou:

    ps... (ben ik goed in)


    En dat contact maken gaat helemaal goed komen met jou.. je lijkt och op je oma?????
    geniet nu nog maar even van die rust...
    anders heb je nu al pijn in je kaak en lachspieren, gun ze nog ff rust!!

    jealtijdweinigpratendetantedienooitcontactmaakt.

  • 29 September 2012 - 12:23

    Elsbeth:

    Hoi meid! Ik kan me goed voorstellen dat het afscheid nemen 'lastig' was en de reis héél lang, maar door het internet en skypen lijkt het toch net of je heel dichtbij bent...
    Nog een klein stukje vliegen en dan kan je backpack avontuur echt beginnen!!!
    Enjoy, groetjes uit IJsselstein

  • 29 September 2012 - 17:14

    Milou:

    Hoi lieve stoere Sanneeeeeeee!! Waar ben je nu?? Ik geloof dat je nu 2 uur bent vertrokken vanuit Tokio.. Hopelijk schiet het allemaal een beetje op! Zit je nu eigenlijk in een ander vliegtuig dan naar Tokio? Ja hè? Dus misschien zit er nu wel een stinkende baby en een huilende man naast je.. Of andersom.. Heb een appje gedownload op m'n telefoon hoe warm het is in Cairns: 29 graden!! Jaloers!!!!!! Kan je niet iets voor me regelen dat ik een weekie langs kom? Hoor het wel van je!
    Heeeeeel veel dikke kussen van je lieve knappe grappige stoere aantrekkelijke sexy nichtje uit Nieuwegein!

  • 30 September 2012 - 12:40

    Harm & Cora:

    Hé Sanne, we hebben geen afscheid meer van je kunnen nemen maar wensen je alsnog een hele mooie reis toe. Heel veel plezier en geniet er maar lekker van. Liefs en groetjes Harm & Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 869
Totaal aantal bezoekers 21997

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 29 November 2012

Backpacken in Australië

Landen bezocht: