Nog maar 1 nachtje! - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje! - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 September 2012 | Nederland, Benschop

Vandaag is het mijn laatste dagje thuis en daarna is het zover! Twee maanden Backpacken in Australie!!!!
Morgen vlieg ik om 14.55uur naar Tokyo om vanuit daar naar Cairns te vliegen. Volgens mijn berekeningen (die zijn vaak niet al te betrouwbaar) kom ik daar volgens jullie tijd om 22.00uur zaterdagavond aan!

Zo heb ik van de week wat informatie over mijn vluchten uitgwerkt en dan met name de tijden waarop ik vlieg en aankom, daar klopt bij nader inzien volgens mij helemaal niks van! Maaaaaaar, dat ligt niet aan mij! Het zit namelijk zo, toen ik van de week aan het rekenen was met het tijdsverschil was het tijdsverschil +10 uur, toen keek ik gisteren op dezelfde site en toen was het tijdsverschil ineens +8 uur....Zomertijd of zoiets?? Ik weet het niet..

Mijn backpack is inmiddels ingepakt en heb ik al op mijn rug gehad. Mijn moeder blijft maar zeggen dat ik had moeten trainen, omdat de tas volgens haar zo zwaar is. Toen ik vroeg hoe ze dat voor zich zag, zei ze echt dat ik er rondjes mee had moeten lopen.. BUITEN!
Als ik de tas eenmaal om heb en goed heb vastgesnoerd, vind ik het gewicht nog best meevallen! (als het anders was had ik het toch niet toegegeven...)

Nu het bijna zover is en ik morgen iedereen dus gedag moet zeggen, word ik wel iets zenuwachtiger. Maar vooralsnog valt het mee! Gelukkig kan ik sms-en/bellen/whatsappen/mailen/skypen dus kan ik goed contact houden met iedereen!

Ik ga er in ieder geval ontzettend van genieten en ik zal jullie op de hoogte houden van mijn verhalen!!

Trouwens, mijn gebruikersnaam voor skype is: sanne_v_rossum

Ik hoop dat alles snel verloopt met het vliegen en dat ik niet naast iemand zit die stinkt! ;)

Veel liefs! XX




  • 27 September 2012 - 13:47

    Willeke:

    Hey Sanne!

    SUPER spannend! Maar wauw wat cool! Ik ga je volgen, zowel als op facebook als hier.
    Heel veel succes en geniet ervan!

    Knuffel

  • 27 September 2012 - 14:40

    Anke Aarendonk:

    Lieve Sanne,

    Was gisteren nog even langs geweest maar trof je niet thuis.
    Wens jou een hele goede en voorspoedige vlucht.
    En vooral heel erg genieten.
    Wij zijn enorm benieuwd naar je verhalen en gaan jou volgen.

    Dikke knuffel,
    Roel, Marlijn en Anke

  • 27 September 2012 - 18:50

    Diaan, Eric, Julia En Milou:

    Ik denk ook dat je had moeten oefenen.. als ik er eerder aan had gedacht.. hier lopen dagelijks beginnende militairen langs..had ik je aangemeld, had je goed aan kunnen sluiten!!
    ik heb m ook om gehad gisteren..tviel best mee hoor.. moeders maken zich altijd teveel zorgen!
    maar eh... over stinken gesproken..weet je wat ook zo ontzettend stinkt: voetbalschoenen.. volgens Eric lag de postbode gestrekt bij de voordeur, ze stonden buiten om te luchten...

    maar eh... we gaan je missen, maar het is en blijft vooral leuk en zeer bijzonder

  • 28 September 2012 - 08:32

    Melanie:

    Nu gaat het echt beginnen spannend hoor! Hier heb je lang naar uit gekeken! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Heel veel plezier. Liefs Melanie

  • 28 September 2012 - 08:54

    Peter En Janny:

    vooraf oefenen zou best goed geweest zijn voor je, maar uit ervaring leer je jezelf kennen! en tegenkomen! Heel goede vlucht en veel wandelplezier!

  • 28 September 2012 - 12:45

    Tanja:

    Lieffie,
    Nu is het eindelijk zover!!
    Misschien ben je al door de douane?!
    GENIET van alles en doe voorzichtig ;-)
    We zullen je missen, maar kijken nu al uit naar je volgende verhaal.

    Dikke X de Heemsjes

  • 28 September 2012 - 12:45

    Tanja:

    Lieffie,
    Nu is het eindelijk zover!!
    Misschien ben je al door de douane?!
    GENIET van alles en doe voorzichtig ;-)
    We zullen je missen, maar kijken nu al uit naar je volgende verhaal.

    Dikke X de Heemsjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 21994

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 29 November 2012

Backpacken in Australië

Landen bezocht: