Het komt steeds dichterbij!! - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij!! - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij!!

Door: Sannegaatdownunder

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Juli 2012 | Nederland, Benschop

Olaaa!!!

Inmiddels ben ik alweer een maandje verder en duurt het nog maar 70 dagen tot mijn vertrek!
Ik heb er erg veel zin in en door het slechte weer wat we hier hebben wordt dat alleen maar meer.

Langzaam koop en regel ik steeds meer dingen voor mijn reis.
Van de week had ik mijn backpack om en toen kreeg ik de sluiting om mijn middel niet meer open, ik kreeg het na een paar seconden proberen toch wel aardig warm en besloot om naar beneden te lopen en me vader te vragen of hij wilde helpen. Halverwege de trap bedacht ik me, ik moet het straks ook alleen kunnen én ik gun mijn vader het al helemaaaaaaaal niet om te kunnen zeggen; "Nou dat wordt wat!". Uiteindelijk heb ik de sluiting toch zelf los gekregen!

Ik heb een paar weken geleden ook mijn hostel voor de eerste dagen geregeld! Ik zal vanaf 30 september tot 3 oktober in JJ's Backpackers Hostel verblijven.
Ik heb dit hostel via internet gevonden en las er veel positieve verhalen over. Veel backpackers noemen dit hostel het beste hostel van heel Australië! Dat is natuurlijk erg mooi! Ben wel benieuwd of ik dan niet veel te veel verwend ben die eerste drie dagen en dat de andere hostels tegen zullen vallen.....

Ik ben nog niet zenuwachtig, ik heb nog steeds heeel erg veel zin om te gaan! De zenuwen zullen wel komen wanneer ik bijna vertrek...

Nog maar een paar weken en dan is het zover!!!

Liefs! XX

  • 20 Juli 2012 - 14:32

    Melanie:

    Hoi hoi,
    Sanne ik vind het echt super gaaf, dat je dit gaat doen! En ik wens je dan ook veel plezier met dit avontuur!
    Veel succes ook met je backpack!!

    Ik kijk er naar uit om je verhalen te lezen.

    Liefs Melanie

  • 20 Juli 2012 - 16:28

    Tineke:

    Als je die grijns van je vader maar in gedachte houdt dan komt alles goed!

  • 20 Juli 2012 - 21:30

    Simo:

    hahahah lekkerding :D gaat allemaal goed komen :D doei (K)

  • 26 September 2012 - 13:31

    Gerda:

    Lieve Sanne,

    ''t Allerbeste en maak er de reis van je leven van!!

    Geniet, en zorg ervoor dat je terug komt met een rugzak vol geweldige herinneringen!!

    Hartelijke groet XXX
    Gerda, tuurlijk ook van Koos en 'n poot van Max:-)

  • 26 September 2012 - 13:43

    A3:

    Hey lieve Sanne,

    Wat leuk om te lezen en lief dat je dit wilt delen.
    Je hebt er zo lang naar uitgekeken en nu is het zover, spannend, maar eindelijk.

    Geniet van alles om je heen en Pluk de dag!

    Dikke kus,
    Adrie, Hans, Coen en Suzanne

  • 26 September 2012 - 18:23

    Ruud & Rita:

    Lieve Sanne,

    wij wensen jou een hele toffe mooie reis toe.
    Geniet van elk moment, want het is een land waar je niet zomaar nog eens heen zal gaan en we hopen dat het aan je verwachtingen zal voldoen.
    We gaan je zeker in de loop van je reis volgen.

    Nogmaals Sanne, een hele voorspoedige vlucht en mooie reis toegewenst en kom vooral gezond weer terug.


    Lieve groeten,
    Ruud & Rita.

  • 26 September 2012 - 18:40

    Andre, Ria, Mark En Vera:

    Lieve Sanne,

    Wij vinden het super stoer van je en wensen jou een goede reis en vooral een geweldige tijd daar in Australië.
    Pas goed op je zelf en wij gaan je zeker volgen de hele reis.

    Heel veel liefs en een dikke knuffel van ons allemaal,

    Ria XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 21996

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 29 November 2012

Backpacken in Australië

Landen bezocht: