Ticket geboekt!!! - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu Ticket geboekt!!! - Reisverslag uit Benschop, Nederland van Sanne Rossum - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!!!

Door: Sannegaatdownunder

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Juni 2012 | Nederland, Benschop

YEEEAAAAHHH!!!!!!

Het is zover!!!
Gisteren heb ik mijn ticket geboekt naar Australië!

Vrijdag 28 september zal ik vanaf schiphol vertrekken naar Tokio en vanaf daar zal ik verder vliegen naar Cairns. Ik ga twee maanden backpacken! Ik zal op 29 november terug vliegen vanuit Melbourne naar Nederland.

Sinds vorig jaar zijn mijn plannen om te gaan backpacken in Australië serieus geworden. Ik hoorde steeds meer verhalen van anderen en werd op die manier steeds enthousiaster!

Nu is het zover, ik kan niet meer terug! Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ga het gewoon doen!!!!!

Nu moet ik nog wel het e.e.a. regelen maaaaaar dat komt goed!

Ik hoop dat jullie mijn verhalen gaan volgen en soms een berichtje achterlaten!!

Liefs! XX


  • 08 Juni 2012 - 09:07

    Michelle:

    Jeej! Ze heeft EINDELIJK geboekt! Super leuk san!!!! x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 21993

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 29 November 2012

Backpacken in Australië

Landen bezocht: